Pages

Monday, December 27, 2010

6 Γρήγορη συμβουλές για λήψη τις επικρίσεις ομαλά

Σχεδιαστές λάβετε τις επικρίσεις σε καθημερινή βάση. από τα προγράμματα-πελάτες που εργάζονται για, φίλους που θέλουν να βοηθήσουν, και τους συναδέλφους που θέλετε να μοιραστείτε τη γνώμη τους. Ως επαγγελματίες, πρέπει να είμαστε σε θέση να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τους εαυτούς μας σε αυτές τις περιπτώσεις.

Αλλά τον έλεγχο σας συναισθήματα και αποδέχεται τις επικρίσεις με επαγγελματικό τρόπο δεν είναι πάντα το πιο εύκολο πράγμα για να το κάνετε. Ωστόσο, feedback–negative ή positive–is σημαντικό μας γραμμή εργασίας, και αναγκαία, προκειμένου να παράγουν σχεδίασης λειτουργούν που πληροί τις απαιτήσεις του μας υπολογιστές-πελάτες και τα αφεντικά.

Λήψη τις επικρίσεις είναι επίσης ένας σπουδαίος τρόπος για να αυξηθεί ως σχεδιαστής. Επιτρέποντας στον εαυτό σας για να μάθετε από others–even αν δεν designers–you μπορεί να αποκαλύψει ορισμένες πτυχές σχετικά με την εργασία σας που μπορεί να μην έχουν θεωρήσατε υπήρχαν.

Ακολουθούν μερικές προτάσεις για το χειρισμό καλά τις επικρίσεις σχεδίασης.

1. Ακρόασης

Πρώτον και κύριον, πρέπει να ακούσετε την ανάδραση που μεταδίδεται σε εσάς, αν θεωρείτε τιμαλφούς (εποικοδομητική) ή όχι. Πολλές φορές, μας αποτελούν συμπληρωματικό πρόγραμμα αποφάσεις σχετικά με τα σχόλια που δίνονται σε μας πριν ακόμη εμείς καταλογισμό τους απλώς με βάση το άτομο που δίνει η κριτική, είναι τι του ατόμου σχεδίασης εμπειρία, και ούτω καθεξής. Δώστε σας κριτικός το πλεονέκτημα της αμφιβολίας και ακούσετε τι έχει να πει με ανοιχτό μυαλό. Μόνο τότε μπορεί να απαντάτε καταλλήλως.

2. Πρέπει να σας συναισθήματα Check

Σχεδιαστές τείνουν να είναι μια παθιασμένη τσαμπιού. Δουλεύουμε σκληρά για να δημιουργήσετε ισχυρές σχέδια, και να παραδώσει τι πιστεύουμε να είναι καλύτερη εργασία μας, όλοι το χρόνο. Είναι σκληρή που ακούω ότι κάποιος δεν αγαπούν τι έχετε εκδόθηκε, αλλά εμείς πρέπει να θυμάστε ότι όλοι βλέπει ο κόσμος διαφορετικά και εκτιμά σχεδίασης με διαφορετικό τρόπο.

Κατά τη λήψη σχολίων από έναν υπολογιστή-πελάτη, πρέπει να αφήσετε τα συναισθήματα σας και σας στάση καλλιέργειας. Έχω δει πολλά σχεδιαστές να πολύ συναισθηματικά εμπλακεί σε ένα έργο (είμαι βέβαιος ότι είμαστε όλοι ένοχοι για αυτό κάποια στιγμή!) και δεν είναι δυνατό να φέρουν που ακούω ότι τους προγράμματος-πελάτη/συναδέλφου/φίλο έχει ζητήματα με το σχέδιο που έχετε παρήγαγαν.

Βήμα πίσω και να ακούσετε τι έχουν να πω. Βήμα μακριά από την κατάσταση προσωρινά εάν έχετε, για να αποφευχθεί αχρηστεύονται και εκραγεί.

3. Εκτιμώ νέα γνωμοδοτήσεις

Λήψη σχολίων από τους άλλους είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να δείτε πώς άλλοι προβάλετε την εργασία σας. Γνωρίζω αυτό ήθελα και πιστεύω ότι λειτουργεί καλύτερα, αλλά μου υπολογιστή-πελάτη γνωρίζει τους θεατές καλύτερα από ό, τι κάνουμε, και μπορεί να είναι σε θέση να προσφέρει κάποια βαθύτερο πληροφορίες σχετικά με πώς θα αντιδράσει το σχεδιασμό σας έχετε που παράγονται. Δεν βρίσκονται σχεδιαστές, αλλά μπορώ να εκτιμήσω ακόμη τις διαφορετικές απόψεις που κατέχουν. Εάν οι υποδείξεις λειτουργούν καλά, εγώ θα μπορούσε να ενσωματώσει τις ιδέες τους κατά τον σχεδιασμό.

4. Κριτική διαχείριση μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη εργασία σχέσεις

Είτε είστε ένας ελεύθερος, ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης ή ενός εργαστηρίου σχεδιαστής για μια εταιρεία, να κερδίζετε σεβασμό από άλλους από την αποδοχή τους σχολίων με γευστική τρόπο.

Όλοι εκτιμά αυτό όταν Ευρωπαίο γνώμες να ακούσει και να θεωρηθεί. Το καλύτερο σας μπορεί να χειριστεί τις επικρίσεις, τόσο πιο σας θα γίνει σεβαστό από τα άτομα μπορείτε να εργαστείτε με. Όταν άτομα βλέπουν ότι σας μπορεί να χειριστεί ανάδρασης ομαλά, θα να παρακινηθούν να εργαστώ μαζί σας.

5. Να θυμάστε ποιος πληρώσουν το λογαριασμό

Στο τέλος, θα δημιουργήσετε κάτι για κάποιον άλλο, και πρέπει να είναι ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα.

Ακόμη και αν το ζητήσουν αλλαγές που δεν είναι απαραίτητα προς το καλύτερο συμφέρον τους, το καλύτερο που μπορείτε να το κάνετε είναι προσφέρουν εμπειρογνωμόνων σύστασή σας. Εάν εξακολουθεί να μην συμφωνούν, αποδέχονται την κριτική, κάντε τις αλλαγές και μετακινήσετε.

6. Μάθετε από Κ.λπ.

Το πιο πολύτιμο μέρος της παραλαβής τις επικρίσεις είναι ομαλό την ευκαιρία που έχουμε για να μάθετε από τους. Μπορεί να έχετε πιστεύαμε δημιουργήσαμε το καλύτερο σχεδιασμό ενδεχομένως θα μπορούσαμε, αλλά ένας υπολογιστής-πελάτης μπορούν να σκεφτούμε κάτι για να προσθέσετε που φέρνει το σχεδιασμό σε ένα εντελώς νέο επίπεδο ή να καταλήξουμε σε μια ιδέα που μας έχετε ποτέ ακόμη και εξεταζόμενη. Καθένας έχει διαφορετικές ιδέες και όλος ο κόσμος μπορεί να προσφέρει νέους τρόπους να προωθήσει περαιτέρω μας σχέδια.

Που συνδέονται με ContentCollaboration συμβουλές για σχεδιαστές εργασίας με DevelopersHuman συμπεριφορά θεωρίες που μπορούν να εφαρμόζονται σε Web DesignHow διαχείριση κριτικής EffectivelyRelated κατηγορίες: διαχείριση έργου και Web DesignAbout τη συντάκτρια

No comments:

Post a Comment