Ενσωμάτωση web αντίγραφο και σχεδίασης μπορεί να είναι μια δύσκολη άθλο όταν ο σχεδιαστής και κειμενογράφος δεν είναι στην ίδια σελίδα. Αποτυχία και απογοήτευση συχνά ακολουθούν.
Για να εξασφαλίσετε ότι web αντιγραφή και σχεδίασης συλλογικά επιτευχθούν βέλτιστα αποτελέσματα, η σχεδίαση και συγγραφέας πρέπει να έχουν μια κοινή κατανόηση σε τουλάχιστον τέσσερις περιοχές:
Του ιστότοπου purposeWebsite του audienceBrand characteristicsWeb απαιτήσεις και constraintsDefine το δικτυακό τόπο του σκοπούΚάθε ιστοσελίδα και τη σελίδα web πρέπει να έχουν έναν σκοπό. Ανάμεσα στις σημαντικότερες ερωτήσεις ένας σχεδιαστής μπορεί να ζητήσει από έναν υπολογιστή-πελάτη είναι: "τι είναι ο στόχος της ιστοσελίδας σας, και πώς υποστηρίζει στόχους της επιχείρησής σας;" Περιέργως, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν σίγουροι.
Με λίγο prodding, ο σχεδιαστής μπορεί να καθορίσει του ιστότοπου στόχου, που μπορεί να συνεπάγεται, αλλά δεν μπορεί να περιορίζεται σε:
Πωλούν προϊόντα onlineProducing leadsCreating awarenessBuilding subscribersEstablishing ενός brandAttracting communityGenerating ανατροφοδότησηΕπιπλέον, τον καθορισμό ενός ιστότοπου κύριος στόχος βοηθά σχήμα της τοποθεσίας πρωτεύοντος κλήσης για την ενέργεια, η οποία μπορεί να είναι να πάρετε τον επισκέπτη να εγγραφείτε συνδρομητής σε ένα ενημερωτικό δελτίο, κλήση ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, να ζητήσει μια προσφορά, κατεβάσετε ένα demo, και ούτω καθεξής. Και όταν το σχεδιασμό και την copywriting είναι συλλογικά προσανατολισμένο γρήγορα στους χρήστες να λαμβάνουν αυτή τη δράση, η ιστοσελίδα θα παράγουν υψηλότερες τιμές μετατροπής και τη συνολική επιτυχία.
No comments:
Post a Comment